تبلیغات آنلاین، تبلیغات کلیکی

فقط در چند لحظه چند برابر می فروشید

در تبلیغات کلیکی ، درست هنگامی که مخاطبان پی محصول و یا خدمات شما می گردند، همان لحظه که تصمیم به خرید دارند، شما حضور دارید و فروش انجام می شود! این عالی نیست؟

تبلیغات آنلاین و تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو و سایت های پربازدید دقیقاً تحقق جملات بالاست، یعنی شما با تبلیغات اینترنتی همان جایی هستید که مشتریان شمادنبالتان می گردند

انواع تبلیغات آنلاین و تبلیغات کلیکی

تبلیغات CPC و CPA تبلیغات Native Retargeting

تبلیغات آنلاین و تبلیغات کلیکی CPC به معنی پرداخت در ازای کلیک، درواقع در تبلیغات کلیکی وقتی هزینۀ یک تبلیغ را پرداخت می کنید که آن تبلیغ اثر گذار است و مخاطب را جذب کرده و مخاطب روی آن کلیک کرده، به سایت شما منتقل شده باشد . درواقع تبلیغات کلیکی عالی ترین حالت تبلیغ در فرایند دیجیتال مارکتینگ است

مزایای تبلیغات کلیکی چیست ؟

بزرگ ترین مزیت این تبلیغات کلیکی این است که تبلیغ شما جایی نمایش داده می شود که دنبال شما می گردند. زیرا تبلیغات کلیکی بر اساس کلمات کلیدی تعیین شدۀ شما نمایش داده می شود و این یعنی شما جایی حضور دارید که دنبال شما هستند.

مزیت دیگر تبلیغات کلیکی و تبلیغات آنلاین این است که شما میزان بازگشت سرمایه یا ROI بسیار زیادی خواهید داشت زیرا در تبلیغات کلیکی زمانی پول از شما دریافت می شود که تبلیغات اثر گذار بوده و مخاطب یا مشتری بالقوه جذب خدمات یا محصول شما شده است و تبدیل شدن ان به مشتری به طراحی سایت و روش عرضۀ محصول یا خدماتتان بستگی دارد.

ویراهاب در تبلیغات کلیکی ، چه خدماتی می دهد؟

با توجه به تنوع زیاد سرویس دهندگان تبلیغات کلیکی و تبلیغات آنلاین مانند شرکت گوگل و فیس بوک و اینستاگرام و…. در خارج از کشور و شرکت های داخلی در این زمینه، ما با انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین و تبلیغات کلیکی مواجه هستیم از تبلیغات CPC و CPA  تا تبلیغات Native و Retargeting ( هدفگیری مجدد ). در ویراهاب با توجه به استراتژی تعیین شده برای هر کمپین به فراخور بودجه و زمان طراحی کمپین ها و اجرای آن ها در یکی از انواع گفته شده تبلیغات کلیکی می شود.

مراحل انجام تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات کلیکی چیست ؟

در اجرای کمپین های تبلیغات آنلاین برای تبلیغات کلیکی یا اینترنتی، ابتدا با توجه به نیاز های مطرح شده کسب و کارها مانند برندینگ، افزایش فالور یا بازدیدکننده، فروش مستقیم یا افزایش جذب سرنخ فروش Lead استراتژی های استانداردی طراحی و اجرا شده است که بسته به میزان مبلغ درخواستی یا زمان موردنیاز رسیدن به اهداف برنامه ریزی می شود، سپس محتوای تبلیغاتی جهت تبلیغات کلیکی را نویسندگان و تیم تولید ایده خلاقانه تولید می کنند و به مرحلۀ اجرا می رسد، در زمان برنامه ریزی شده کمپین تبلیغات کلیکی با قدرت شروع می شود و در تمام مراحل با مانیتورینگ کامل و حرفه ای مراحل کار نسبت به هدف تعیین شده رصد می شود و بررسی ها تا رسیدن به هدف ادامه می یابد.

  • هدف گذاری و استراتژی

  • تعریف کمپین

  • تولید ایده و سناریو

  • ساخت و اجرا

  • بررسی و مانیتور

  • رسیدن به هدف و پایان کار

سئوال های متداول

وقتی شما از طریق سایت، کسب و کار ، محصول و خدمات خود را نمایش می دهید درست مانند کسب و کار های سنتی قدیم که به تبلیغات نیاز داشتند که دیده شوند به تبلیغات نیاز دارید که در میان میلیون ها سایت دیگر دیده شوید. تبلیغاتی که نیاز دارید تا در فضای اینترنت دیده شوید تبلیغات آنلاین است و شامل تمام تبلیغات کلیکی، تبلیغات همسان، تبلیغات رپورتاژ آگهی یا تبلیغات بنری می شود.

تبلیغات کلیکی یعنی پرداخت هزینۀ تبلیغات در ازای هرکلیک که روی آگهی منتشر شده ما می شود. این نوع تبلیغات می تواند متنی یا بنری باشد و بزرگترین شرکت سرویس دهندۀ این نوع از تبلیغات اینترنی گوگل است با خدمات گوگل ادوردز Google AdWords

خیر ، بسته به اهداف تبلیغات کلیکی نوع مناسب را باید تیم حرفه ای و باتجربه انتخاب کند تا تبلیغات به اهداف خود برسد. برای این کار مراحل هدف گذاری  و استراتژی خیلی مهم و حیاتی است. پس نمی توان برای همۀ وب سایت ها تبلیغات ثابتی در نظر گرفت. این خطای استراتژیک است و به شکست کمپین تبلیغاتی منجر خواهد شد

تیم های تخصصی ما در تعیین اهداف، تولید ایده، تولید محتوای خلاقانه و اجرای کمپین های تبلیغاتی فعالند و در همۀ این مراحل به مشتری گزارش کامل داده می شود. فقط کافی است که کسب و کار خودتان را در اینترنت داشته باشید. ویرا هاب تمامی مراحل را برای شما برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد.

نه، بودجه مناسب اهداف شما نوع و مسیر تبلیغات اینترنتی را مشخص می کند ممکن است دو کسب و کار با یک بودجه نتواند به یک اندازه بازدید کننده جذب کند زیرا هر محصول یا خدماتی سبک تبلیغی خود را دارد.

تمامی حقوق برای ویراهاب محفوظ می باشد.