مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی داشته باشید اگر می خواهید کسب و کار شما همیشه در کوران رقابت باشد، برای مدیریت شبکه های اجتماعی باید یک استراتژی منسجم و شفاف با پارامترهای قابل اندازه گیری برای شبکه های اجتماعی خود داشته باشید، به این معنی که بدانید مخاطبان شما در کدام شبکه های اجتماعی هستند ، چطور با آن ها ارتباط برقرار کنید ؟ محتوای مورد علاقۀ آنان را بشناسید ! و در نهایت آنان را مشتری خود کنید.

خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟

ما در ویراهاب به شما کمک میکنیم که با تحلیل وضعیت کنونی شما و رقبایتان در شبکه های اجتماعی و تعیین اهدافتان برای فعالیت در شبکه های اجتماعی (برندسازی ، ارتباط با مشتری ، فروش و بازاریابی) و بعد از آن تدوین استراتژی متناسب با نوع کسب و کار و مخاطبان شما تولید محتوا و برای ارتقای وضعیت کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی تبلیغات می کنیم و در همۀ مراحل پیوسته برای بررسی کیفیت، انالیزها، کنترل دقیق خواهیم کرد.

ما در مدیریت شبکه های اجتماعی

تقویم محتوا تولید می کنیم کمپین تبلیغاتی ایجاد می کنیم محتوا خلاقانه تولید می کنیم

شما می توانید تمام این خدمات یا بخشی از آن را به ما بسپارید و یا این که با استفاده از خدمات کوچینگ دیجیتال مارکتینگ ویراهاب ، ما به عنوان مربی با تیم کاملاً حرفه ای تا رسیدن به اهداف و موفقیت قدم به قدم کنار شما خواهیم بود.

خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

استراتژی شبکه های اجتماعی

در مبانی مدیریت شبکه های اجتماعی ، شناخت کسب و کار ، مخاطب شناسی و تحلیل رقبا از مهم ترین اصول اولیه بازاریابی در شبکه های اجتماعی است که پس از آن سرانجام شما می توانید استراتژی مناسب با کسب و کارتان را برای مدیریت شبکه های اجتماعی تدوین کنید ، ما در ویراهاب همۀ این موارد را در فرایند مدیریت شبکه های اجتماعی با به روزترین فریم ورک ها و متدهای دیجیتال مارکتینگ برای شما انجام خواهیم داد.

خدمات-تولید-محتوا-شبکه-های-اجتماعی

تولید محتوا

در مدیریت شبکه های اجتماعی ، بعد از مخاطب شناسی مشتریان و کاربران کسب و کار شما ، باید محتوای مناسب با رفتار و سلیقۀ آنان نیز طبق یک تقویم زمانبندی تولید شود. ما در ویراهاب با تیمی متخصص امکان تولید انواع محتوای ویدئویی ، پادکست ، تصویری ( عکاسی) ، اینفوگرافیک و متنی را برای کسب و کار شما را داریم.

تولید محتوا

در مدیریت شبکه های اجتماعی بعد از مخاطب شناسی مشتریان و کاربران کسب و کار شما ، باید محتوای مناسب با رفتار و سلیقۀ آنان نیز طبق یک تقویم زمانبندی تولید شود. ما در ویراهاب با تیمی متخصص امکان تولید انواعد محتوای ویدئویی ، پادکست ، تصویری ( عکاسی) ، اینفوگرافیک و متنی را برای کسب و کار شما را داریم.

خدمات-تولید-محتوا-شبکه-های-اجتماعی
تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

در فرایند مدیریت شبکه های اجتماعی ، بعد از تولید محتوا اصولی مناسب با پرسونای مخاطبان ، حال نوبت ان است که آگاهی بخشی از برند کسب و کار شما شروع شود، برای برندسازی باید محتوای شما در کانال های درست دیده شود و یکی از راه کارهای درست آن ، تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی است.

ما در ویراهاب با بانک اطلاعاتی دسته بندی شده و قدرتمند از کانال های تبلیغاتی شبکه های اجتماعی ، مناسب ترین کانال ها برای کسب و کار شما را پیشنهاد خواهیم داد. تبلیغات با بلاگرها (اینفلوئنسر مارکتینگ) ، تبلیغات رسمی در شبکه های اجتماعی (Facebook Ads  ، Instagram Ads و … ) بخشی از خدمات ما در این حوزه است.

شما از مدیریت شبکه های اجتماعی چه انتظاری داشته باشید:

  • نصب و راه اندازی و بهینه سازی اکانت های بیزینسی در تمامی شبکه های اجتماعی (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest, SnapChat , Google My Business).

  • ارائۀ برنامه استراتژی شبکه های اجتماعی

  • مدیریت و انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی

  • کوچینگ شبکه های اجتماعی برای تیم شما

  • جلسات مشاوره ای ماهیانه

  • تولید انواع محتوا بر اساس تقویم محتوایی

  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق برای ویراهاب محفوظ می باشد.